کارخانه نوار تفلون

 نوار تفلون دارای برند های معتبر زیادی می باشد، در این مقاله می خواهیم تعریفی از نوار تفلون، ویژگی های نوار تفلون، مشخصات آن و انواع این نوار توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم.

نوار تفلون

نوارهایی با جنس نرم و بسیار لطیف بوده، نوار تفلون ضخامت بسیار کم دارد که در سیستم های لوله کشی مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد و کار آب بندی اتصالات را بر عهده دارد، این نوارها در  تمامی اتصالات دنده ای، درزدار، بدون درز و دیگر اتصالات کاربرد زیادی دارد.

نوار تفلون با توجه به اینکه بسیار ساده و ارزان قیمت می باشد ولی بسیارکاربردی بوده، پس برای گرفتن نتیجه بهتر باید از نوع با کیفیت آن استفاده کنیم.

ماده اصلی استفاده شده در تولید کلیه نوار تفلون ها، پلی تترا فلوئورواتیلن است، و ضخامتی در حدود 70 تا 100 میکرون دارد.

 باید بدانید رنگ تمام نوار تفلون ها سفید است بجز نوار تفلون های خمیری  که رنگ آن ها صورتی می باشد،  فقط رنگ حلقه های آن ها متغییر بوده نه رنگ نوارش چون رنگ نوار همه آن ها سفید می باشد.

در هنگام خرید علاوه براینکه قیمت نوار تفلون مورد نظر استباید به  نوع آن نیز توجه کرد، زیرا این محصولات در سه نوع مختلف با وزن حدودی نوار تفلون سبز 5/5 گرم و نوار تفلون بنفش 5/3 گرم در هر متر و نوار تفلون صورتی یا خمیری تولید می شود.

مزایای کلی نوار تفلون ها

  • مقاومت و دوام بسیار بالا
  • مقاومت در برابر دمای بالا و پایین و تغییرات دما
  • کیفیت بالا
  • عایق بودن
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • کاربرد راحت
  • طول عمر زیاد

نوار تفلون در رنگهای مختلف تولید می شود که هر رنگ بیانگر درجه کیفیت و مشخصات خاصی است.

مشخصات کلی نوار تفلون ها

نوار تفلون هادر کارتون های 600 حلقه ای که هر کارتون در 50 بسته 12 عددی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند، نوار تفلون ها در سایز با ضخامت 0.075 میلیمتر، طول 10 متر و پهنای 12 میلیمتر در اختیار مشتریان قرار دارند.

کارخانه نوار تفلون

برای سفارش و اطلاع از قیمت و آشنایی با انواع نوار تفلون ها می توانید از طیق سایت مجموعه www.navarteflonetehran.ir، شرکت ها و کارخانه نوار تفلون و یا به صورت حضوری در مراکز فروش کالا اقدام نمایید.

سایت نوار تفلون تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *