فروش نوار تفلون تهران

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین برندهای نوار تفلون و نحوه ی فروش نوار تفلون تهران صحبت کنیم.

در تولید نوار تفلون تهران از بهترین مواد استفاده می شود که با روش های نوین ساخت و به وسیله ی تجهیزات مدرن به محصولی بسیار با کیفیت تبدیل می شود.

نوار تفلون چیست؟

نوارهایی بسیار ظریف و لطیف که ضخامتی در حدود 70 الی 100 میکرون دارند و از ماده ای به نام تترافلوئورواتیلن ساخته می شوند.

کار این نوارها آب بندی کردن انواع اتصالات در تمامی لوله کشی ها است به این صورت که نوار را به دور قسمت رزوه شده ی لوله می پیچیم، نوار تمامی درزها را پر می کند و مانع بیرون آمدن مایع یا گاز درون لوله می شود.

نوار تفلون تهران در رنگ های مختلفی تولید می شود که از رنگ سبز برای اتصالات گالوانیزه و از رنگ صورتی برای اتصالات برنجی استفاده می شود.

ناگفته نماند برای استفاده از نوار تفلون و پیچیدن به دور لوله بهتر از از افراد ماهر کمک بگیریم تا به اندازه ی مناسب این کار را انجام دهند.

مزایای نوار تفلون تهران

  • ضد ساییدگی
  • ضد آب
  • کیفیت بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • فروش نوار تفلون تهران در سراسر ایران

نوار تفلون تقویت شده

برای افزایش استحکام نوار تفلون گاهی در ساخت آن از مواد دیگری استفاده می کنند، مانند نوار تفلون کربنی، نوار تفلون گلاس، نوار تفلون خالص و …

به نوارهایی که به این شکل مقاوم تر شده اند، نوار تفلون تقویت شده می گویند.

خرید نوار تفلون تهران

فروش نوار  تفلون تهران به دو روش آنلاین www.navarteflonetehran.ir و حضوری انجام می گیرد که باعث می شود دسترسی برای شما عزیزان راحت تر انجام شود.

برای اطلاع از قیمت ها و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر فروش نوار تفلون تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *