نوار تفلون خمیری تهران

در این مقاله قصد داریم در مورد نوار تفلون خمیری تهران مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم، برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

نوار تفلون

یکی از کاربردی ترین محصولات تاسیسات ساختمانی نوار تفلون است که درلوله کشی ازآن استفاده می شود و نام دیگر آن نوار آب بندی می باشد.

نوار تفلون یکی از ضروری ترین لوازم در سیستم های لوله کشی می باشد بطوری که کار بدون آن ناقص خواهد بود.

نوار تفلون خمیری

نواری با بافت خیلی نرم و لطیف که از بهترین مواد ساخته شده است و در سیستم های لوله کشی (گاز و مایع) مورد استفاده قرار می گیرد.

نوار تفلون خمیری دارای ضخامتی بین 70 تا 100 میکرون و جنس آن از پلی تترافلوئور و اتیلن استو و طول این نوار 2 تا 5 سانتی متر می باشد که در کیفیت و رنگ های متفاوتی تولید می شوند.

از نوار تفلون خمیری در جاهای زیادی از جمله لوله کشی ساختمان ها، لوله کشی تاسیسات، خطوط انتقال آب و سایر سیالات، آب بندی اتصالات (چه فلزی و چه پلیمری) در مکان اتصال لوله و یا آب بندی لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 دو ویژگی عمده نوار تفلون خمیری یکی این است که دارای ساختار شیمیایی بوده که از رسوب و نفوذ سیال در بین لوله ها جلوگیری می کند و ویژگی دیگرش نقش روان کننده اتصال می باشد.

 نوار تفلون خمیری باعث افزایش عمر و بهبود بقیه اجزا می شود و کیفیت کارکرد هر سامانه را افزایش می دهد، این محصول با رنگ ها و کیفیت های مختلف و قیمت های مناسب در بازار تولید و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نوار تفلون خمیری تهران

یکی از معروف ترین و بهترین برند محصولات نوار تفلون در کل ایران، برند تهران است، این شرکت با تولید نوار تفلون خمیری تهران توانسته از قبل محبوب تر شود.

نوار تفلون خمیری تهران دارای بافتی بسیار نرم و کرم مانند است که درزهای میان اتصالات دنده ای را پر کرده و باعث آب بندی کامل آن می شود.

موارد استفاده نوار تفلون خمیری

  • موادی مثل روغن، هوا، گاز، مایعات و مواد شیمیایی
  • موتور خانه ها
  • پمپ های آب خانگی
  • سیستم های هیدرولیک
  • کمپرسورهای هوا
  • مخازن بخار موتور خانه ها

خرید نوار تفلون خمیری تهران

برای اطلاع از قیمت و خرید نوار تفلون خمیری تهران می توانید یا به صورت آنلاین www.navarteflonetehran.ir و از طریق سایت این مجموعه و یا به صورت حضوری و از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش معتبرسراسر کشور اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *