انواع نوار تفلون تهران

وقتی یک واحد تولیدی در زمینه استفاده از روش های ساخت، مواد و ترکیبات، تجهیزات و سایر موارد به روز باشد و در کنار تمام موارد ذکر شده با تجربه باشد، محصولی تولید خواهد کرد که مشتریان عزیز می توانند به آن اعتماد کنند، یکی از نمونه های این مطلب انواع نوار تفلون تهران است، که در این متن می خواهیم بدانیم چه کاربردی دارد.

نوار تفلون چیست؟

احتمالا همه با نوار تفلون آشنا هستیم و آن را دیده ایم، نوارهای بسیار نازک و لطیفی که در موقع انجام لوله کشی، نصب و تعمیر تاسیسات جز جدانشدنی از لوازم این کار هستند.

کار نوار تفلون آب بندی انواع اتصالات در انواع لوله کشی و تاسیسات است، به این شکل که مقداری مناسبی از آن را به دور قسمت رزوه شده ی لوله می پیچیم، نوار به دلیل نرمی و لطافتی که دارد تمامی درزها را پر می کند و به این شکل احتمال هرگونه نشتی را از بین می برد پس می توان گفت نوار تفلون کار آب بندی را انجام می دهد.

نوار تفلون تهران

انواع نوار تفلون تهران در رنگ های مختلف تولید می شود که به طور مثال می توان گفت نوار تفلون رنگ سبز برای اتصالات گالوانیزه و گازی و همچنین رنگ صورتی برای اتصالات برنجی به کار می رود، این نوارها در متراژ مختلفی تولید می شوند که بر اساس نیازمان یکی از انواع نوار تفلون تهران را انتخاب می کنیم.

جنس نوار تفلون از ماده ای به نام پلی تترافلوئورواتیلن است که در ظروف تفلون نچسب هم از آن استفاده می شود.

مزایای نوار تفلون تهران

  • عایق بودن و ضد آب بودن
  • ضد سایش
  • دوام و طول عمر بالا
  • تولید شده از بهترین مواد
  • قیمت مناسب
  • شبکه توزیع مناسب
  • ایجاد آب بندی به صورت کامل

خرید نوار تفلون

برای خرید انواع نوار تفلون تهران و اطلاع از قیمت و کارایی آنها می توانید به سایت مجموعه www.navarteflonetehran.ir مراجعه نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، استفاده از محصول با کیفیت نوعی صرفه جویی محسوب می شود و نوار تفلون هم از این قاعده مستثنس نیست.

تندرست و شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *