پخش نوار تفلون تهران

در محل اتصال لوله کشی ها حتی اگر از بهترین لوله و شیرآلات هم استفاده کنیم بازهم نشتی اتفاق می افتد، به همین دلیل و برای جلوگیری از این اتفاق نوارهای بسیار لطیف و ظریفی به نام نوار تفلون ساخته شد.

این نوار ها به دلیل جنس بسیار لطیفی که دارند در لا به لای درزها فرو می روند و به این شکل اجازه نشتی به جریان درون لوله نمی دهند.

یکی از با کیفیت ترین نوارهای تولیدی نوار تفلون تهران است که در این مقاله در مورد مزایا و پخش نوار تفلون تهران صحبت خواهیم کرد.

استفاده از نوار تفلون

این نوارها برای انواع اتصالات در انواع لوله کشی ها مورد استفاده قرار می گیرند، اتصال ممکن است اتصال دو لوله به هم یا اتصال شیر به لوله باشد.

جنس نوار تفلون

نوار تفلون تهران از ماده ای به نام پلی تترافلوئورواتیلن ساخته می شود و ضخامتی در حدود 70 الی 100 میکرون دارد.

رنگ نوار تفلون تهران

این نوارها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که این رنگ ها بیانگر رده کیفی خاصی است به عنوان مثال از رنگ سبز بیشتر در اتصالات گالوانیزه و از رنگ صورتی بیشتر در اتصالات برنجی استفاده می کنند.

از آنجا که ماده ی سازنده نوار تفلون نوعی پلیمر است پس قابلیت این را دارد که با مواد دیگر ترکیب شود و نوار تفلونی تقویت شده مانند نوار تفلون کربنی، نوار تفلون برنز، نوار تفلون گلاس و نوار تفلون خالص به دست آید.

خرید نوار تفلون تهران

یکی از مزایای این برند محبوب نحوه ی پخش نوار تفلون تهران است که باعث می شود به راحتی در دسترس همگان قرار بگیرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید نوار تفلون تهران به روش آنلاین و حضوری اقدام نمایید و اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید از طریق شماره های درج شده در سایت www.navarteflonetehran.ir با دفتر پخش نوار تفلون تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *